HTML

Börzsöny

Hazánk egyik legérintetlenebb és legösszefüggőbb hegysége, mely gazdag állat- és növényvilágával a természetkedvelők igazi paradicsoma.

Friss topikok

Hegyen-völgyön át: eddigi börzsönyi túráim útvonalai

2011.08.16. 16:08 :: adamnfl

Tavaly nyár óta egy otthoni térképen mindig bejelölgetem merre jártam eddig a Börzsönyben. Amint az látható, voltam már erre-arra, de persze még sok olyan völgy és csúcs van ami a célpontok között szerepel. Teljes méretben úgy gondoltam, hogy nem teszem fel a térképet, nehogy még a végén szerzői jogi problémák merüljenek fel, a lényeg azt hiszem látható azért ebben a formában is.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borzsony938m.blog.hu/api/trackback/id/tr573158201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

captpicard 2011.08.18. 16:32:47

Grat ehhez a teljesítményhez! Várjuk a további postokat is !
Én most szombaton megyek a Börzsönybe,egy kis Csóványos túrára :D

adamnfl · http://borzsony938m.blog.hu 2011.08.18. 20:25:43

@sötétvödör: Köszi!:) Én ha minden igaz holnap megyek;) Hétköznap amúgy is jobban szeretek, mert akkor még az ismertebb részeken is kevesebben vannak:) Jó túrát nektek!:)

captpicard 2011.08.19. 17:34:43

Köszönöm,neked is jó túrát !
Én is szeretek hétköznap menni,csak ritkán adatik meg

oldbikeold 2011.08.26. 21:23:46

uhhhhhh...ez nem semmi..gratula!
egy jó hír!lassan felépül újra a musli barak..
picasaweb.google.com/108166804568855865698/BorzsonyMusliFelujitas
jó túrát!

kőember 2012.01.27. 17:26:39

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hátha valaki emlékszik rá, tud valamit ajánlani:a Börzsöny keleti oldalán, a Kőemberen egykor volt egy jelzőoszlop (kb mint egy zászlótartó, a nagyorozi laktanya éleslövészetekor húztak fel rá egy jelzőt), ma már nincs meg. Keresnék régi képeket róla. Eddig még nem találtam, és a helyét is hiába kerestük.

Köszi

adamnfl · http://borzsony938m.blog.hu 2012.01.30. 20:34:41

@kőember: Szia! Sajnos nem láttam róla én se képet:/ Miért kellett ez lövészetkor amúgy? Milyen célt szolgált?:)

kőember 2012.01.31. 20:33:28

Szia! A laktanya katonái a hegy felé tüzeltek, így ezzel jelezték, hogy senki se menjen az erdőbe illetve a hegyre. Erdőjárások alkalmával (lövészetek után) lehetett is arra találni fába fúródott hüvelyeket. Annak idején a magyar katonák mellett oroszok is voltak Nagyorosziban, ők is így gyakorlatoztak. Keresgélek tovább, előbb-utóbb csak megtalálom... Köszi a választ amúgy!

dr. pretender 2012.07.06. 18:32:08

hű, ez lenyűgöző! :)
süti beállítások módosítása